Selasa, April 12, 2011

Impian gua yang tak mungkin tercapai.

Entah apakebangang entah nak cerita pasal impian-impian ni. Apa ingat ni drama Puteri Impian ke? Karang orang syak gua kuat berangan pula. Ok lah, memandangkan gua telah ditag sekali lagi oleh si Hayley Williams palsu, jadi gua kena la cerita pasal impian bangang gua tu.

Impian ni kalau nak senang cerita dalam bahasa kampungnya angan-angan lah kan? Jadi memandangkan gua ni kuat berangan-angan entah mana satu angan-angan entah gua nak cerita kat sini. Tapi yang pastinya angan-angan gua yang tak mungkin tercapai ialah, Lu tahu tak ibu minyak? 

Ibu minyak ni sedara-sedara kalau dapat dia, 4 tahun lu tak payah isi minyak tak kira kereta ke motor ke jetski ke malah tahap motobot sekalipun. Gua dengar orang bercakap la, masuk 1 sudu je 4 tahun tolok minyak kenderaan lu orang tak menurun.

Celaka, gua tahu angan-angan gua yang ni tak mungkin tercapai. Gua harap satu hari nanti harga minyak menurun.

1 ulasan:

Daria berkata...

hehe.....awak berangan lagi....

sorry bz sket nnt kite buat comeback yer...hehe