Khamis, Januari 27, 2011

Kasut





Din kelihatan kacak pagi ni, luar biasa jugak dia punya kacak gua peratikan. selalu pakai seluar tak reti nak jahit, koyak sana sini huru hara gua tengok, tapi pagi ni lain macam sedikit penampilan kutu merangkap member gua ni. rambut tersikat rapi, bau belkrim pekat sampai pedih hidung gua. gua lihat dia mundar mandir macam kucing jatuh anak.

gua: "dua kali lagi lu jalan depan gua, gua tanduk lu macam zidane buat ke materazzi..!" ugut gua nada serius sambil bakar rokok.

gua memang serabut orang lalu mundar mandir depan gua, pernah gua terajang mak sedara ripin sampai terseliuh pinggul. bersalah jugak gua rasa tak hormat orang tua ni..

din: "wei Julian, pinjam kasut satu" tiba tiba din bersuara.

gua: "ok, ambik lah din, lu bukan siapa siapa jugak, kawan gua jugak". balas gua dengan nada rata dan beriman.

tiba tiba gua rasa tak sedap hati, gua jeling rak kasut, gua jeling kaki din yang sudah melangkah beberapa meter meninggalkan pintu rumah. hati gua panas, gua tak cakap banyak, gua petik rokok terus kejar budak nordin.
sampai je kat belakang nordin, gua ong bak tulang belakang dia, gua tarik kasut dari kaki nordin, gua bakar rokok, gua blah.

nota: apa gila dia capai macbeth gua. ingat kasut keluar dating ke. gua panas dengan nordin sampai ke hari ini. gua agak boleh bertetak kalau main main dengan macbeth nie. Dekat bandar orang gelar gua Julian.

2 ulasan:

Sam Posmen berkata...

haha.patut sekeh je kepala nordin tu.

lu pakai macbetch apa bro?

gua wallister. cool bebeh!

Barry Allen berkata...

elliot hitam simen je. memang cool, dah lama gua pakai tak jejas lagi..keh keh keh.