Jumaat, Januari 28, 2011

Tetap pendirian

Dalam banyak-banyak tahun gua rasa tahun ni la gua paling aktif berblogging. mungkin tahun depan gua akan bersara. (peh tak kuat azam langsung pemuda zaman sekarang).

sebenarnya, gua tengah makan karipap pusing, lu orang nak? keh keh keh..

dah macam Pesbuk dah blog ni gua buat.. update entry macam update status setiap 5minit sekali, gila apa?

tapi ada baiknya  gua update blog ni daripada update status Pesbuk yang tak memberi sebarang manafaat pada gua, awek myspace dah main Pesbuk, awek Frenster dah main Pesbuk, awek tagged je gua tengok masih setia main tagged! gua suka, jenis macam gini la orang kata tetap pendirian!


Ok, karipap pusing gua dah habis 3 biji, gua rasa baik gua pergi beli lagi. high jugak layan karipap pusing hajah sepiah pagi-pagi begini.

Tiada ulasan: