Khamis, Mac 31, 2011

Gua takde mende nak kabo kat lu

Lama betul rasanya gua tak menulis dalam ni, sibuk dia lain macam pulak mengalahkan orang kerajaan main Fesbuk. Gua ingat power gua dalam menulis blog ni sudah mulai berkurang beberapa HP. Nak kena bertapa balik ni bagi kuasa gua ni jadi menaik seperti sedia kala.

Sebenarnya, kalau gua bertapa ia boleh menaikkan power dalam lebih kurang 10,000 HP macam tu. Itu baru satu malam punya bertapa. Kalau sepurnama? Lu orang hitung la berapa juta HP dia punya kenaikan. Sejurus selepas itu gua akan kembali tip top.

Ok, masa dah memanggil, gua pun dah lambat. Sepurnama lagi gua kembali semula. Sekian.

6 ulasan:

AR The Annoying berkata...

tu la kau, aku tunggu jugak, mana kau ni, tak muncul muncul.

aku pun dah tukar domain dah.silalah berkunjung.

terima kasih. :)

Barry Allen berkata...

Kah kah kah! ada juga yang sudi tunggu gua ye?

AR The Annoying berkata...

tak payah nak terhibur sgt lah.

Barry Allen berkata...

Orait!

Daria berkata...

selamat bertapa....tapi jgn tak balik....sila update, nnt saya rindu nk baca penulisan barry allen....

Barry Allen berkata...

Jangan risau cik daria, gua bawak kompiter riba gua ni pergi bertapa. keh keh keh..