Jumaat, Mac 25, 2011

mandi sungai lagi roks la gua cakap

Ini angan-angan gua zaman budak-budak dulu. Gua teringin nak rumah yang belakangnya ada kolam renang macam rumah orang kelas atasan, kelas elegan, kehidupan koprat, tokan dadah bermutu tinggi, usahawan MLM, CEO syarikat dalam cerekarama tiap-tiap malam sabtu tu. 

Baru la pergi sekolah ada modal nak cerita letup-letup. Semalam menyelam, harini kuak kupu-kupu, besok lusa gaya terjun tiruk. Lepas tu jangan harap gua nak pelawa mandi kolam sama-sama. Kah kah kah!

Tapi kalau yang jenis pakai angin macam budak-budak taman perumahan yang buat main, gua lagi rela pecut ke sungai.

6 ulasan:

erinn kechiik berkata...

sungai pun jadi lah jnji sme2 ade air cm kolam heheee

yayaLALANG berkata...

haha bsik punye angan angan barry allen ! ;p

yayaLALANG berkata...

haha bsik punye angan angan barry allen ! ;p

EkaBukanMakcikKau berkata...

orang yg buat filem dua juta pon ade , bajet ahh kau . heh

Barry Allen berkata...

Erin: Sungai air kuning.

Yaya: Bsik tu bermaksud baik ke, cik Yaya? hehe..

Eka: Ah, lu ni gua agak dah typo untuk kali yang ke sebelas dah ni. Lu nak cakap ada ke tak ada ni?

Daria berkata...

raja verangan...