Sabtu, Mac 19, 2011

Makan sedap

Tengah hari semalam, makan dekat kenduri kawin. Banyak juga gua makan. Macam-macam kategori ulam ada. Sumber daging tak payah cakap la, dari lembu sampai ke ikan bilis. Dua tiga gelas air sirap kualiti tahap A gua teguk. Semua protin terbaik kat muka bumi dah bergelumang dalam usus. Harap harap bangun pagi esok dapat tambah beberapa paun berat badan.

Tapi bila bangun pagi tadi, hadap depan cermin, nampak satu garis halus. Lurus dan menegak, berdiri sepi tanpa apa apa tarikan, tanpa beban, tanpa lebihan yang boleh dicubit pakai jari tangan.



"Tak serap lemak langsung menu semalam." Kata gua dalam hati.

5 ulasan:

Rehany Park berkata...

okeh perenggan kedua tu aku macam terbaca banyak kali pulak. hahah. kaw makan tak baca bismillah mcm manew nak gemowk. mcm haremmm -__-

EkaBukanMakcikKau berkata...

Mungkin jugak kau terlalu gemuk dan kau nak kemukan berganda dan kau tak dapat kerana tahap obeseti yang tinggi ada pada kau . Kan kan ?

EkaBukanMakcikKau berkata...

Apa masalah keyboard ni ? Gua type kegemukan dia jadi kemukan .ahh fuck

Barry Allen berkata...

Rehany: Pewh, luw niw nganjing gwa kew apew niw? kew! kew! kew! (gelak stail shuffle) gampaa, menggelabah pulak!

Eka: lu memang nak 'kemut' tak bertempat! kemut ke kemuk? KAH! KAH! KAH!

yayaLALANG berkata...

haha. gua rasa lu patot minum appeton weight gain. haha