Ahad, Februari 13, 2011

Amacam Rooney? Lu memang brader!

Rooney lu memang Rude boy! Gol lu memang ada gaya, apa ingat Brader Berba je boleh buat gol macam gitu? Terkesima Joe Hart sekejap tadi dengan gol yang dijaringkan oleh Rooney. Baru lu tau macam mana brader-brader main bolasepak. keh keh keh.. 

Permainan berkesudahan dengan Manchester United (2) Manchester City (1). Gol tunggal Manchester City hadir pada minit ke-65 hasil jaringan Pemain baru mereka iaitu Edin Dzeko yang menerima lorongan cantik dari Shaun Wright-Phillip. 

Manakala gol Manchester United dihasilkan oleh Luis Nani, 5 minit sebelum rehat masa pertama dan melalui jaringan cantik dari penyerang sensasi mereka, Wayne Rooney pada minit ke-78. Hantaran Nani berjaya disempurnakan oleh Wayne Rooney dengan penuh gaya, mutu serta keunggulan.

Dengan ini Manchester United telah menjarakkan diri dari pencabar terdekat mereka The Scout Boy, Arsenal yang kini tengah bergelut melawan kerkahan Wolve! keh keh keh! Keputusan terkini Scout Boy mendahului Wolve 1-0, hasil jaringan Robin V.Persie pada minit ke-16.

Tiada ulasan: