Isnin, Februari 14, 2011

Bila gua join JAIS


Kalaulah gua join JAIS, dah lama gua terjah hotel-hotel dan serbu rumah-rumah tumpangan, siasat aktiviti anak muda berbangsa melayu. Dalam menjalankan misi murni tu, gua akan bawak 2 orang brader yang badannya biarlah macam dalam iklan ubat nyamuk. Akan gua serbu taman-taman bunga, tasik-tasik buatan, shopping complex, tandas awam, dalam wayang midnight, hatta kereta yang bawak selaju 20km/jam di tengah-tengah highway sekalipun gua tak akan lepaskan.

Mana-mana pakwe yang cuba nak main kasar, gua tolak brader ketak je buat modal bergelut apa adahal? Gua buat semua ni sempena 14 Februari, demi menyedarkan bangsa Melayu yang kian hilang maruah diri ditelan arus kemodenan. 

Sedang negara-negara islam lain berjuang menentang pemimpin demi menuntut demokrasi, bangsa kita tewas dengan nafsu serakah yang buas beraja dihati.

Gua berhajat nak isi borang keahlian JAIS bila senang-senang nanti.

2 ulasan:

Mama Mikhayl berkata...

bagus niat lu bro....gua sokong lah....Selamat Menyambut Maulidur Rasul....moga usaha murni lu akan tercapai...... ;)

Tak menjadi berkata...

keh keh keh.. sekali sekala entri benada serius, amin.