Ahad, Februari 20, 2011

Sesi melepak bersama Jani

"Budak-budak zaman sekarang ni memang moden, pergi sekolah saja dah pandai pakai henset mahal-mahal, habis ujian gerak gempur je bawak pemain MP3, melepak kat mamak pegang-pegang tangan pakwe, malam-malam sembang pasal fesyen. Pehh, gua pun dah naik keliru ni budak sekolah ke budak IPT? Dia punya lawa tak payah cerita la, macam pelakon slot Samarinda kat tv3 belum tengok dia punya dressing lagi yang pakwe dengan gaya Bangpesnya, yang makwe pulak tak habis-habis dengan gaya Yunalis zarai. Masing-masing Dah macam selebriti popular." Komen gua.

"Gua suka gua suka.." potong Jani tanda setuju.

Gua senyum sinis

2 ulasan:

Daria berkata...

gua tak suke....kalau adik2 gua, gua ckp, kalau nk cari bini sok2, jgn cari yang cantu...mesti yg ada adab sopan dan tau jaga diri dan peribadi....haiyak, pe nak jadi dengan remaja skang...

Barry Allen berkata...

Remaja sekarang dah tak macam remaja dulu-dulu.. harap belajar je pandai, sosial hancur. Jenis hidup gaya kapitalis keh keh keh..