Sabtu, Februari 26, 2011

Gua Down

Lu orang semua kalau nak pergi interview kerja gua nasihatkan buat muka yakin yang kalau boleh macam gampang pun tak apa. Kalau lu orang nak jadi hipokrit pun, time tu gua rasa masa yang paling sesuai, kalau depan rakan-rakan nak hipokrit memang ko makan penerajang la. Kalau badan lu besar, itu mungkin bonus buat lu. Tapi kalau lu orang ada kabel optik bawah tanah, itu lagi terbaik.

Jangan jadi macam gua lurus macam pembaris, kan dah tak dapat jawatan jurutera penyelengara kabel. Gua down, 3 doors down lu tau tak?

4 ulasan:

Azra Rahman berkata...

chill laa bro, try kerja lain pulak. :D

Barry Allen berkata...

Kerja sekarang payah, gua interview kedai alatulis jela lepas nih..

eka berkata...

gua tau dah bro lu jangan lah kusut . gua datang sini nak gelakkn lu laa ni . suka arkk ?

Barry Allen berkata...

Jenis kejam lu ni, eka..keh keh keh..