Selasa, Februari 08, 2011

E-mail



Pak hitam Afrika ni dah berapa kali gua delete email dia, asal gua delete hari ni, esok masuk balik, delete esok, lusa masuk balik, tak termasuk yang minggu lepas punya delete, bulan lepas punya delete lagi malas nak cerita. 

Penat la gua nak buat kerja-kerja mendelete yang tak bawa untung tu, ada yang jenis tak malu muka mengaku gua ni sepupu dia, waris belah mak, wakil arwah datuk gua yang ada meniggalkan harta pusaka berbillion dollar. Gua dah lali dengan perkataan Bank Of Africa. Kalau tau kat atuk gua ni, mau disoalnya balik sulur galur keluarga.

Tahun lepas, gua pertama kali dapat email macam gini berkecamuk jugak perasaan. Mau taknya 1.5 juta dollar brader dia nak bank in kat mebenk gua ni. kucar-kacir jugak gua masa tu, dalam kepala dah plan nak berenti sekolah, dengan kekayaan sebegini gua boleh menewaskan aset Malin kundang yang kat dalam sinetron tu.

Nasib baik akal gua panjang.




2 ulasan:

Shila berkata...

jauh gilak harta lu bro...

bak mai secawan...

Tak menjadi berkata...

Gua memang anak hartawan.. keh keh keh.. jenis sidiket Pak hitam. Gua anti!