Ahad, Februari 06, 2011

cerita dulu-dulu

Dulu, masa gua kecik-kecik gua kerap jugak turun ke bandar bila hujung minggu.
Dressing tak payah cakap la, memang Punk habis. Gua turun dalam 3 orang kutu je time tu, kata Nordin kalau turun ramai-ramai nanti macam paria pulak meriah, sebab itu lah kami bertiga sebulat suara untuk turun bertiga sahaja. Nordin, Jani campur gua. 

Dua orang kutu ni memang dressing tahap maut, tapi gua main pakai ikut dan je, tapi gua solid brader. selalunya Jani yang incas dalam kes tahan-tahan bas. Gua dengan Nordin rilek je bawah bangsal, time tu perasaan gua tengok Jani bercampur kesian, mana tak nya berpeluh sakan si Jani masa menahan bas.

sampai je bas Liam Ho, semua pakat cari port paling belakang, port gua macam biasa lah sebelah tingkap. Gua layan solo, tak campur dengan kutu masa dalam bas, sebab gua pasang impian nak duduk sebelah makwe, tapi celaka sekali pun tak pernah.

Sampai pekan, kami main snooker seframe. sebelum balik singgah beli goreng pisang warung Ajis singget.


Kadang-kadang bila fikir balik sekarang ni, bangang jugak aktiviti gua time jadi budak dulu-dulu. keh keh keh..

Tiada ulasan: