Sabtu, Februari 05, 2011

Luahan dari lubuk hati.

Gua ingat lagi dulu-dulu masa gua start-start nak Punk dulu gua start dengar tali kaset Green Day. Bila gua dengar je tali kaset Green Day ni gua terus rasa nak rebel, kerja gua rebel je tak habis-habis. Salah sikit gua mengamuk, silap sikit gua terajang pintu bilik, willy basikal kadang-kadang, tu pun nordin yang ajar gua cara-cara willy, tapi bila lapar tau pulak gua pergi dapur makan nasi.

Time tu sape tak layan Green Day memang tak Punk. Dressing ke sekolah dah mula kearah Bille Joe, kuat benar dia punya pengaruh. Dulu-dulu Bille Joe tak ada nak mengada-ngada sampai pakai celak sana sani, pakai gincu hitam legam. Dulu dressing ikut dan je baru punk. 

semenjak Bille joe dah mula pakai celak macam tabligh, buat rambut kelakar dan pakai baju macam uniform pejabat, gua dah tak berapa nak folo sangat dah. Last gua layan Green Day masa album Warning. 

sekarang gua tak tahu apa dah jadi pada Green Day, bila dengar je lagu-lagu baru mereka feel rebel gua segan-segan je nak datang.

Gua rasa kecewa dengan Green Day.


Band budak pejabat mana entah.


Tiada ulasan: