Rabu, Februari 02, 2011

FACEBOOK

Ketika gua mengepos entri ni gua rasa gua dah tak berapa nak on air sangat
dah dalam scene facebook. Gua dah mula muak, muak dengan status-status jenis gedik dalam arena facebook, antaranya

"sok sekolah keww??? malasnyeww"
"kaw dan akew"
"jangan lambat taw, giget awk nanty"
tak lupa juga yang jenis macam ni,
"awak adew fb kew? x bgtaw titew pown"

pehh.. nak tergeliat lidah masa mula-mula gua nak membacanya kenape perlu ada "W" lah "Y" lah dekat pengakhiran ayat tu dik? status-status ni gua pinjam dari budak shuffle dan gua agak dari kalangan peminat Bangpes berdasarkan gambar profil dan gaya bergambar mereka.

Gua mula risau melihat status-status budak-budak zaman sekarang. Layu, melankolik, gedik melodrama dan segala-galanya lah. macam setan..

masa gua ON air scene Facebook dulu, login dia macam gini lagi



login Facebook bila kaki shuffle, kaki myspace, kaki frenster dah mula join.


Gua cuma nak peringat satu perkara dimana,

"status dan komen bagai irama dan lagu"

Tiada ulasan: